Skip to main content

Val Thorens – ośrodek narciarski, która stawia na nowoczesne technologie

Autor: |
foto: narty.pl
foto: narty.pl

Val Thorens zostało utworzone przez wizjonerów w 1971 roku i jest najwyżej położonym ośrodkiem narciarskim w Europie (2 300 m n.p.m.). To miejsce od zawsze napędzała miłość do wyzwań, innowacje i duch zespołu. Dziś ten ośrodek zrobił duży krok w przód jeżeli chodzi o technologię i media społecznościowe. Val Thorens jest czynne od 23 listopada 2013 do 11 maja 2014 roku.

Nowością w sezonie zimowym 2013/2014 jest fakt, iż narciarze i snowboardziści będą mogli skorzystać z ekstremalnej kamery GoPro i kamery Drone. Są to niezbędne akcesoria dla miłośników białego szaleństwa. Kamera Gopro® jest również dostępna jako zdalnie sterowana kamera lotnicza. Rodzaj małego helikoptera, zdalnie sterowanego kamerą unosi się na pewną wysokość i wykonuje niesamowite zdjęcia lotnicze.

Więcej informacji można znaleźć na stronie Opens external link in new windowTopphoto bądź pod numerem telefonu: +33 (4) 79 00 20 48. Cena za kamerę to 35 Euro za dzień (wraz z kartą pamięci, akcesoriami i filmem na DVD) oraz od 72 Euro za tydzień. Zdalnie sterowana kamera z pilotem: 10-minutowa sesja to 50 Euro (wraz z opcją retuszu i edycji).

Kolejną nowością w sezonie 2013/2014 jest mOpens external link in new windowożliwość zarezerwowania urlopu.

Val Thorens pracuje od ponad roku nad ambitnym zarządzaniem relacjami z klientem projektu, który będzie wdrażany w najbliższym sezonie. Dla projektu, Biuro Turystyczne zjednoczyło i zmobilizowało głównych graczy regionu: grupę wyciągów i parkingów, centrum sportowe, Val Thorens Réservation, szkółkę narciarską. Te podmioty mają stworzyć dostosowane rozwiązania dla klienta.
Nowa usługa jest dostępna przed, w trakcie i po przerwie oraz zawiera porady i wskazówki: jaka jest pogoda, jak się ubrać, jakie narty wybrać, itd. Ponadto znajdą się tutaj także „interpersonalne” informacje wysyłane poprzez email bądź sms. Chodzi o pomoc dla klienta, aby mógł wykorzystywać w pełni wakacje tak jak chce.

<content>19112</content>

Francuski ośrodek narciarski kultywuje „ducha wspólnoty” i oferuje prawdziwe doświadczenia online poprzez wiele narzędzi internetowych i silną obecność w życiu społecznym. Ośrodek narciarski ma wiodącą stronę internetową we Francji, którą odwiedza 4 mln osób rocznie. Dzięki tej wszechobecności w cyfrowym świecie, możliwa jest wymiana filmów, zdjęć czy tekstów przez ludzi, którzy uwielbiają to miejsce. Koniecznie sprawdźcieOpens external link in new window stronę Valthorens, ponieważ czekają tam nowości, tj. projekty, nowe eksperymentalne moduły, blog, itd.Spersonalizowane powitanie: w każdy weekend pracownicy Biura Turystycznego i kluczowi członkowie ośrodka narciarskiego (Francuska Szkoła Narciarska, itp.) witają osobiście przyjeżdżających turystów. Do dyspozycji mają cyfrowe tablety, które zawierają wskazówki w kwestiach zakwaterowania, wyboru ski passów, itd. Na terenie całego ośrodka można znaleźć 20 ekranów, na których wyświetlają się informacje, wiadomości na temat: wydarzeń, rozrywki, specjalnych ofert, pogody, stoków narciarskich, itd.)

 

Darmowe wi-fi na stokach narciarskich: 18 wyciągów narciarskich jest wyposażonych w łącza internetowe. Jest to świetne rozwiązanie dla fanów nowych technologii, a zwłaszcza dla 70% zagranicznych turystów, którzy mogą korzystać z bezpłatnego połączenia. Nowością w sezonie 2013/2014 jest specjalna „strefa wi-fi”, która znajduje się w centrum kurortu.

Aplikacje na smartfona: każdy narciarz czy snowboardzista powinien skorzystać z aplikacji, która informuje o pogodzie, trasach, terenie narciarskim, itd. W zeszłym sezonie ta aplikacja była pobrana przez 85 000 osób!
W tym roku aplikacja została rozszerzona o nowe moduły, a ponadto informacje ukazują się na żywo.

Val Thorens można śledzić także na stronach: Facebook, Twitter, Pinterest czy Youtube. Co tydzień można znaleźć krótkie i zabawne filmiki naOpens external link in new window Youtube #wanttoski.

foto: narty.pl foto: narty.pl
foto: narty.pl foto: narty.pl