Skip to main content
Newsy ze stoków

Australia: najdłuższa trasa narciarska świata

Wyobraź sobie trasę, która nie ma końca, a jej przebieg znasz na pamięć po pierwszych metrach. Wydaje się niemożliwe, a jednak istnieje.

Piotr Burda
Snowtunnel / źródło www.snowtunnel.com
Snowtunnel / źródło www.snowtunnel.com

Pomysł nie jest nowy, koncepcja powstała dobre 20 lat temu, jednak dopiero w ubiegłym roku rozpoczęto pierwsze testy śnieżnego tunelu. Snowtunnel to kręcący się wokół własnej osi sporych rozmiarów cylinder pokryty wewnątrz sztucznym śniegiem. Ma być oferowany całorocznym halom narciarskim jako dodatkowa atrakcja.

Trudno sobie wyobrazić ciągła jazdę po niekończącej się trasie, nuda, nuda i jeszcze raz nuda, a może moja wyobraźnia jest zbyt płytka?

Ciąg dalszy pod zdjęciami i reklamą

Co o śnieżnym tunelu mówią budowniczowie:

Historia Snowtunnel

Od lat jesteśmy technologicznymi maniakami śniegu, którzy z pasją realizują naszą misję: Bringing the Snow™ i wywoływanie uśmiechu na twarzach ludzi.

Snowtunnel® został wynaleziony przez Darrena Vissera z marzeniem, aby dać snowboardzistom, narciarzom i innym miłośnikom sportów śnieżnych na całym świecie szansę na szusowanie przez cały rok, o każdej porze, przy każdej pogodzie i blisko domu.

„Snowtunnel® wnosi do branży śnieżnej to, co baseny z falami i tunele aerodynamiczne wniosły do branży surfingu i skoków spadochronowych”.

Wykorzystując swój talent do obróbki metalu, Darren zbudował pierwszy prototyp ze złomu w swojej przydomowej szopie. Zapewniając wiele godzin zabawy, wiedział, że z odpowiednią pomocą może dalej rozwijać technologię, aby uczynić wrażenia użytkownika niesamowitymi, aby odwołać się do wschodzącego rynku technologii sportów akcji.

Chris Northwood, Scott Kessler i Daniel Portelli (wszyscy są zagorzałymi entuzjastami narciarstwa alpejskiego) natychmiast dostosowali się do wizji i przystąpili do założenia firmy i ustanowienia działalności komercyjnej, aby kontynuować rozwój R + D i zbudować model biznesowy, który można skalować na całym świecie.

źródło: snowtunnel.com


  • - Redaktor naczelny Piotr Burda

Zobacz również