Zimowa oferta easygo.pl w serwisie narty.pl
40 000 terminów wyjazdów na narty i snowboard dostępnych od ręki każdego dnia. Tak wielki wachlarz propozycji wyjazdowych przygotował dla użytkowników serwisu narty.pl portal turystyczny easygo.pl. Dziś ruszyła współpraca partnerska dwóch najprężniej rozwijających się w swoich segmentach witryn Internetowych.
Serwis zimowy easygo.pl, do którego bazy bezpośrednio sięgają Internauci narty.pl powstał z myślą o turystach aktywnych, dla których zimowe szaleństwo, słoneczne, doskonale przygotowane stoki i turystyczne doliny stanowią niezbędny element corocznego wypoczynku.
Przygotowana oferta jest bardzo zróżnicowana zarówno jakościowo, jak i cenowo. Taka polityka pozwala każdemu narciarzowi, niezależnie od posiadanych zasobów finansowych, znaleźć ofertę dla siebie. Wyjazd w najbardziej ekonomicznym wariancie może kosztować zaledwie 142 zł, a w najbardziej luksusowym około 7,5 tyś zł za jedną osobę.
- Serwis przygotowywaliśmy już od lata i w chwili obecnej mamy, bez wątpienia, największą i najbardziej zróżnicowaną zimową bazę ofertową na krajowym rynku - informuje Tomasz Domżalski, szef marketingu w easygo.pl. - Nasze propozycje oprócz informacji o cenie i sposobie dojazdu na stoki zawierają szczegółowe opisy poszczególnych regionów, stacji narciarskich i aktualny serwis pogodowy. Prezentujemy zdjęcia, mapki z trasami zjazdowymi, podajemy ceny skipass`ów, a nawet przypominamy o obowiązującej na miejscu walucie.- dodaje Domżalski.
Piotr Burda, redaktor naczelny serwisu narty.pl jest przekonany o sukcesie całego przedsięwzięcia. - Wybór easygo.pl na naszego partnera nie był przypadkowy. To strategicznie przemyślana decyzja oparta o wnikliwą analizę jakościowej działalności gdańskiej firmy. Wierzę, że nasi Internauci będą bardzo zadowoleni z tej propozycji.
Sięgający do przygotowanych propozycji narciarze znajdą oferty wyjazdu na stoki Austrii, Włoch, Francji, Czech, Słowacji, Szwajcarii, Polski, Słowenii, a nawet Bułgarii. Bezwzględnie wszystkie spełniają kryteria turystycznego bezpieczeństwa organizacyjnego i przygotowane zostały przez 12 największych w kraju touroperatorów w tym m.in. Orbisu, Neckermanna i Otium.