Specjane technologie Fischer w kolekcji 2010/2011
W tej części opisujemy technologie użyte w kolekcji nart dla Pań, oraz specjalne rozwiązania Fischera na sezon 2010/2011.
Ciąg dalszy pod galeriąWoman My Style
Grupa technologii opracowanych przez Fischera z myślą o paniach - oznaczana jednym logotypem.
BINDING MOUNTING POINT
Technologia polegająca na przesunięciu punktu montażu wiązań w przód. Rozwiązanie ułatwiające inicjację skrętu i rekreacyjną jazdę.
RAIL MY STYLE
Zintegrowany system Railflex stosowany w nartach z serii My Style; węższy i lżejszy od tego, który Fischer stosuje w kolekcjach unisex. Przystosowany do butów o maksymalnej długości skorupy 330 mm (nie 360 mm).
Technologie specjalne
POWDER HULL/SWALLOW TAIL
Konstrukcja dziobów nart ułatwiająca jazdę w głębokim puchu - pomysł "podpatrzony" od konstruktorów łodzi motorowych. Specjalnie ukształtowany spód dziobów przecina i rozgarnia śnieg na boki, podobnie jak dziób motorówki. Rozwiązanie to wpływa na lepszą sterowność nart, szybszą i bardziej precyzyjną jazdę oraz większą płynność i lekkość wykonywania skrętów.
HOLE SKI TECHNOLOGY
Technologia polegająca na wycięciu w dziobach nart otworów. Sprawia, że dzioby nart są lżejsze, łatwiej inicjują skręt i nie wpadają w drgania. Efekt? Niezwykle płynna jazda i doskonała kontrola w skręcie.
DYNAMIC GRIP CONTROL
Potrójne nacięcia biegnące wzdłuż rdzenia w okolicy dziobów i piętek nart. Technologia wpływająca na lepsze trzymanie krawędzi i kontrolę toru jazdy.
REAL TWIN TIP
Technologia konstrukcji nart, które od linii środkowej w przód i w tył mają identyczny profil. Rozwiązanie umożliwiające montaż wiązań w obie strony - bez znaczenia, czy ku dziobom, czy ku piętkom nart.
DUAL RADIUS SYSTEM
Konstrukcja nart, o różnym promieniu skrętu dziobów i piętek. Krótszy promień skrętu dziobów ułatwia inicjację skrętu; podczas jazdy długim skrętem narty są bardzo stabilne i doskonale trzymają krawędź.
EARLY RISE
Technologia stosowana w nartach freeride. Dzięki specjalnemu wyprofilowaniu części dziobowej i piętki narty idealnie prowadzą się w głębokim śniegu.
POWDER HULL
Konstrukcja dziobów nart ułatwiająca jazdę w głębokim puchu - pomysł "podpatrzony" od konstruktorów łodzi motorowych. Specjalnie ukształtowany spód dziobów przecina i rozgarnia śnieg na boki, podobnie jak dziób motorówki. Rozwiązanie to wpływa na lepszą sterowność nart, szybszą i bardziej precyzyjną jazdę oraz większą płynność i lekkość wykonywania skrętów.