Opis ośrodka

746 01 Opava

(+420) 554 273 517

Informacje o ośrodku:

Ośrodek narciarski Malá Morávka Karlov umieszczony jest w jednym z największych regionów narciarskich w Jesionikach – na wysokości 650 do 950 m n.p.m. W narciarskim regionie jest do dyspozycji ogółem 18 tras zjazdowych o różnym poziomie trudności (niebieska, czerwona, czarna) o całkowitej długości ok. 12 km. Trasy są regularnie utrzymywane i większość jest sztucznie naśnieżana. W okolicy znajdują się także maszynowo utrzymywane trasy biegowe.

Ośrodek SKI Karlov oferuje doskonałe warunki dla miłośników nart i snowboardu:

• regularnie utrzymywane trasy zjazdowe
  • doskonale oświetlone trasy – wieczorne jazdy codziennie od 18.00 do 21.00
  • SNOWPARK
  • ogrodzony obszar dla narciarzy początkujących, snowboardzistów i dzieci do 2 lat
  • specjalny wyciąg dla dzieci – wasze dzieci nie będą już bały się jeździć na wyciągu
  • szkoła i szkółka narciarska
  • bar na trasie
  • wspólny system karnetowy z ośrodkami Myšák i Kopřivná

Ośrodek SKI Karlov jest otwarty codziennie do 9.00 do 16.00 i od 18.00 do 21.00 na wieczorne jazdy.

Dostępne usługi:

• szkoła i szkółka narciarska oraz snowboardowa
  • ośrodek dla dzieci od 2 lat i początkujących narciarzy – bezpieczne początki
  • wypożyczalnia nart i snowboardów
  • serwis narciarski
  • snack-bary na trasie
  • restauracje w bliskiej okolicy
  • parking

Trasy biegowe:

Z Karlova pod górę Praděd odchodzi wiele regularnie maszynowo utrzymywanych tras biegowych o całkowitej długości ok. 70 km. Najpiękniejsze widoki oferują trasy w kierunku na Małą Moravkę (ok. 4 km), na Hvězdę (ok. 12 km), Chatę Alfredka i Skřítek (ok. 15 km). Przy Chacie u Alfredka można skręcić na nie utrzymywaną trasę biegnącą na grzbiet Jesenika z przepięknymi widokami na cały region.

Ulubione cele wycieczek w okolicy:

Jak dojechać:

• z Wrocławia, Opola, Głuchołaz – przejście graniczne Konradów/Zlaté Hory, stamtąd autostradą II/45 przez Zlaté Hory do Vrbna pod Pradědem, dalej przez Karlovą Studankę do Małej Moravki, skąd skręcić w prawo na skrzyżowaniu do Karlova
  • z Głubczyc, Kedzierzyna-Koźla, Opola – przejście graniczne Pietrowice/Krnov, skąd autostradą I/45 przez Krnov do Brutálu, skąd skręcić na skrzyżowaniu do autostrady II/452 w kierunku na Vrbno pod Pradědem - Jeseník, w miejscowości Staré Město odbić w lewo do autostrady II/450 i przez Rudną pod Pradědem dojechać do Małej Moravki, skąd już wystarczy skręcić w lewo do Karlova
  • z Raciborza, Rybnika, Katowic – z Raciborza autostradą 916 do Sudic, dalej autostradą 46 do Opavy, po wjeździe do Opavy, skręcić na ulicy Vrchni, po 5 km na rondzie skręcić na autostradę I/11 do Bruntálu, skąd skręcić na skrzyżowaniu do autostrady II/452 w kierunku na Vrbno pod Pradědem – Jeseník, w miejscowości Staré Město skręcić w lewo na autostradę II/450 i przez Rudnou pod Pradědem jechać do Małej Morawki, skąd już wystarczy skręcić w lewo na skrzyżowaniu do Karlova.