Skip to main content

Trasy biegowe

Szlaki piesze

°C   -

Ciśnienie: hPa, Opad: mm Dane dostarcza yr.no Norwegian Meteorological Institute and NRK

Ku dolinie
ul. Leśna
34-530 Bukowina Tatrzańska
Polska
    Noclegi
    Booking.com

Informacje o ośrodku:

Wyciąg narciarski "Ku dolinie" oferuje narciarzom oświetlony, nagłośniony i przygotowany ratrakiem szeroki stok o długości trasy zjazdowej 400 m. Położony jest on na północnym zboczu Bukowiny gdzie najdłużej utrzymuje się naturalny śnieg. Dysponujemy również sztucznym naśnieżaniem. Polecamy państwu stok odpowiadający umiejętnościom narciarzy początkujących i średnio zaawansowanych, zakończony wypłaszczeniem. W naszym ośrodku narciarskim znajdziecie państwo szałas gastronomiczny, wypożyczalnie sprzętu narciarskiego oraz szkółkę narciarską. Do państwa dyspozycji oddajemy bezpłatny parking.

Wypożyczalnia
    Nasza wypożyczalnia oferuje państwu sprzęt narciarski i snowbordowy. Chętnie służymy pomocą i doradą w sprawie doboru sprzętu narciarskiego. Serwis narciarski przy wypożyczalni wykonuje ostrzenie krawędzi oraz smarowanie nart na gorąco.

Instruktorzy
    Nasi instruktorzy proponują państwu naukę oraz doskonalenie umiejętności jazdy na nartach. Wieloletnie doświadczenie oraz aktualna wiedza dotycząca techniki jazdy na nartach i snowboardzie zachęci państwa do korzystania z naszych usług. Szkolenie prowadzą licencjonowani instruktorzy Sitn-PZN.
    Podopieczni instruktorów korzystają z wyciągu poza kolejnością.

Gastronomia i noclegi
    Narciarzy, snowboardzistów i wczasowiczów zapraszamy do naszego szałasu regionalnego, w którym możecie państwo spróbować wspaniałych, domowych potraw i ogrzać się przy watrze. W ostatnim czasie nasza karczma została rozbudowana o pomieszczenie, z okien którego rozpościera się widok na trasę wyciągu i malowniczą okolicę.
    W najbliższej okolicy wyciągu znajdziecie państwo pensjonaty oferujące szeroką gamę miejsc noclegowych. W bezpośrednim sąsiedztwie usytuowany jest również Dom Zdrowia "Rysy" z kompleksem rekreacyjnym, w którym do dyspozycji wczasowiczów oddane są basen, siłownia, sauna, solarium i gabinet kosmetyczny.

Dojazd:

Dojazd z Krakowa
    - popularną "Zakopianką" nr 47,  przez Myślenice, Rabkę i Nowy Targ. Dalej w Poroninie skręt w lewo na drogę nr 961 do Bukowiny Tatrzańskiej. Na rondzie w Bukowinie T. kierunek w prawo na drogę do Łysej Polany. Tuż za rondem skręcamy w lewo, w ulicę Leśną i po 400 metrach dojeżdżamy do wyciągu "Ku Dolinie", który znajduje się po prawej stronie drogi.
    Druga możliwość to dojazd przez Białkę Tatrzańską. W Nowym Targu odbijamy na drogę nr 49 w kierunku Białki Tatrzańskiej i trzymamy się jej aż do ronda w Bukowinie Tatrzańskiej. Tuz za rondem skręcamy w lewo w ulicę Leśną i po 400 metrach dojeżdżamy do wyciągu "Ku Dolinie", który znajduje się po lewej stronie drogi.

Dojazd z Zakopanego - drogą  nr 95 w kierunku Nowy Targ.
    W Poroninie skręcamy w prawo na drogę nr 961 do Bukowiny Tatrzańskiej. Na rondzie w Bukowinie T. kierunek w prawo na drogę do Łysej Polany. Tuz za rondem skręcamy w lewo w ulice Leśna i po 400 metrach dojeżdżamy do wyciągu "Ku Dolinie", który znajduje się po lewej stronie drogi.